Home Економіка Житомирські підприємці розповіли, як зберегли бізнес під час пандемії

Житомирські підприємці розповіли, як зберегли бізнес під час пандемії

727

Спалах COVID-19 на початку 2020 року, що перетворився на масштабну пандемію, та подальші карантинні обмеження суттєво вдарили майже по всіх сферах бізнесу як в Україні, так і у світі.

3 серпня в Житомирі місцеві підприємці розповіли про труднощі і те, як вдалося зберегти бізнес.

Для більшості закладів громадського харчування Житомира порятунком стали служби доставки, декому довелося створювати власну доставку. Частина бізнесу перейшли на “домашній” режим так успішно, що після повернення до зеленої зони продовжили частково працювати дистанційно.

“Ковід змінив багато. Звісно, це був потужний удар по бізнесу.  Ми були спантеличені, не знали, що робити. Адже потрібно було діяти швидко.

Для нас великим плюсом стала служба  доставки. Люди замовляли їжу додому.

Персоналу потрібно було працювати швидко та в відповідних умовах. Не всі на це погоджувалися. Тому були такі, хто звільнився”, – розповіла  директор  піцерії  Людмила Громська.

Попри коронакризу, в Житомирі є проєкти, які стартували під час локдауну. Першим із них була мережа фастфудів.

“Ми стали першим проєктом, який відкрився  під час локдауну. Для нас доставка не одразу стала перевагою.

Спочатку людям було важко працювати в масках. Роботу слід було виконувати швидко. Тому багато не витримували  тиску і йшли.  Не обійшлося і без збитків у перший час”, –  розповіла  брендмейкер мережі фастфудів.

Для підприємиць, які планують розвивати бізнес, попри труднощі пандемії і локдауни, спеціальний гість Надія Лисецька, засновниця Української платформи “Жінки в бізнесі”, провела майстер клас із розвитку особистого бренду.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here