Home Політика Кандидати в депутати спустили на піар рекордні 20 млрд гривень

Кандидати в депутати спустили на піар рекордні 20 млрд гривень

В останній місяць перед виборами рекламний бюджет різко збільшиться.

Загальна сума витрат на виборчу кампанію усіх 5,5 тисяч кандидатів в нардепи на сьогоднішній день становить 2,5 млрд доларів, що є історичним рекордом, заявив керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко, повідомляє ТСН.

За словами експерта, в нинішній кампанії на національному рівні активно рекламуються тільки 8 партій, але їх загальний медіабюджет вже перевищив 500 млн грн. Проте незабаром ця цифра збільшиться вдвічі – найбільше реклами купується саме в останній місяць перед виборами.

Варто зазначити, що досі найдорожчими вважалися парламентські вибори 2007 року. Тоді, згідно з офіційними даними ЦВК, загальний обсяг виборчих фондів 20 партій і блоків склав 581,4 млн грн, а, за оцінками експертів, їх загальні витрати на рекламу перевищили 800 млн грн.

Як відомо, всього Центрвиборчком зареєстрував 5642 кандидата в депутати. Вибори в Раду пройдуть 28 жовтня.