Під час засідання виконкому Житомирської міської ради 3 липня опозиційні депутати висловили протест проти ситуації, що склалася у зв’язку з блокуванням держказначейством проведення розрахунків бюджетними та комунальними установами і підприємствами.
Депутат Житомирської обласної ради, член міськвиконкому Сергій Сухомлин запропонував не погоджувати план роботу управління Державної казначейського служби у м. Житомирі на 2013 рік. Як результат – члени міськвиконкому план не погодили.
Крім того Сергій Сухомлин зазначив, що подібна ситуація потребує серйознішого реагування з боку міської влади.
«Якщо казначейство погоджує з нами плани, і ми говоримо про вплив місцевого самоврядування, то чому ми не розглядаємо таких важелів впливу, як звернення до суду? Ми як виконком повинні звертатися до суду через неоплачені платежі, бо це – наші гроші, гроші наших платників податків. Як захисники інтересів міської громади ми повинні знайти механізми впливу на дану ситуацію! Я пропоную по всіх фактах неоплати звернутися до суду, бо казначейство має чітко прописані обов’язки, які воно зараз не виконує по відношенню до місцевого бюджету», – наголосив депутат під час засідання міськвиконкому.
За його словами, міська влада повинна вирішувати цю проблему зараз, а не чекати, склавши руки.
«Якщо восени відключать від електропостачання в Житомирі ліфти, й люди не отримають зарплати, усі почнуть бідкатися: чого раніше нічого не робили!» – підсумував депутат.
Крім того на засіданні міськвиконкому Сергій Сухомлин запропонував провести круглий стіл з питань розміщення у Житомирі зовнішньої реклами й створити робочу групу, яка опрацює досвід інших українських міст, зокрема Львова, й затвердить ряд правил, згідно яких у Житомирі вивішуватимуть борди, сітілайти, а також розміщуватимуть вивіски, плакати й інші рекламну продукцію на магазинах і закладах, що надають послуги.
«Житомир як місто має дуже сумнівне обличчя. Це проблема й архітектурного плану, й зовнішньої реклами також. Бізнес повинен розвиватися, підприємці мають заробляти, рекламуючи свою продукцію, але ця реклама не повинна суперечити естетичним смакам жителів, а отже не повинна спотворювати наше місто. Треба запозичити досвід у таких міст, як Львів – там найкраще поєднання рекламних вигод підприємців із гарним смаком», – зауважив депутат.
За попередніми даними у круглому столі візьмуть участь представники бізнесу, влади та архітектори. З членів міського виконкому Сергій Сухомлин перший запропонував увійти до робочої групи з даного питання.