Ігор Гундич прокоментував свою перемогу у конкурсі на посаду голови Житомирської ОДА.
«Я  не люблю говорити «гоп», поки не перескочив. Головною підставою  офіційного призначення голови ОДА є Указ Президента України. Сьогодні ж є  рішення конкурсної комісії, далі, відповідно до Закону України «Про  державну службу», дається 10 днів з дня отримання письмового  повідомлення на оскарження, після чого має бути погодження Кабінету  Міністрів, і лише тоді видається Указ Президента про призначення на  посаду. Маємо витримати всю процедуру», – зазначає т.в.о. голови облдержадміністрації.
Ігор  Гундич наголосив, що готовий представити напрямки роботи і пріоритети в  діяльності, але робитиме це лише після офіційного призначення та  дотримання необхідних процедур.
Нагадаємо,  4 жовтня Національне агентство України з питань державної служби  оприлюднило результати конкурсу на посаду голови Житомирської обласної  державної адміністрації – перемогу отримав т.в.о. голови ОДА Ігор  Гундич.
Таке  рішення прийняла конкурсна комісія з питань вищого корпусу державної  служби за результатами тестів, розв’язання ситуативних завдань та  співбесіди.
Другим  кандидатом за результатами конкурсу визначений Олександр Шпита –  виконуючий обов’язки начальника головного управління Державної служби з  питань безпеки харчових продуктів та захисту споживачів у Житомирській  області.
Відповідно  до ст. 28 ЗУ «Про державну службу», на офіційному веб-сайті  центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та  реалізує державну політику у сфері державної служби, оприлюднюється  інформація про переможця конкурсу та другого за результатами конкурсу  кандидата на зайняття вакантної посади.
Служба  управління персоналом державного органу, в якому проводився конкурс,  надсилає кожному кандидату письмове повідомлення про результати конкурсу  протягом п’яти календарних днів з дня їх оприлюднення.
Скарга на рішення конкурсної комісії подається не пізніше ніж через 10 календарних днів з дня отримання письмового повідомлення про результати конкурсу.
За матеріалами прес-служби ОДА
 
		