Чи задовольняє вас сума коштів, що витрачає ваша родина щомісяця на послуги зв’язку? Пропонуємо розібратися з оптимізацією цього напрямку. Як аналізувати пропозиції оператора та як підключити тариф, що дасть вам більше за розумні кошти?
Порівняйте контракт та передплату
Щоб додати комфорт у використанні послуг зв’язку, можна сильно не заглиблюватися у деталі, а почати з очевидних речей. Київстар пропонує абонентам такі формати надання послуг:
- передплата — потрібно лише поповнювати мобільний рахунок, з якого потім відбувається зняття коштів за дзвінки, повідомлення, інтернет та інші послуги;
- контракт — користувач укладає договір на певний термін, де фіксуються умови обслуговування, зокрема щомісячна абонентська плата, обсяг послуг та інші умови.
Переваги контракту від Київстар:
- знижки на тариф при переході з передплати;
- обслуговування продовжується навіть якщо ви забули поповнити рахунок, без додаткових комісій;
- аванси не обов’язкові — 1-го числа ви отримаєте обсяги послуг, а плата за використання знімається щодня;
- більше безпеки, бо будь-які дії проходять після перевірки особистих даних користувача;
- Суперсили на вибір у більшості тарифів.
І наостанок, за контрактом до одного особового рахунку ви можете приєднати одразу 5 номерів. Тобто повністю контролювати витрати та вчасно вносити кошти, щоб вся родина завжди залишалася на зв’язку.
Послуги проти витрат
Ще одна причина переглянути свій тарифний план — недостатньо послуг або зависокі витрати. Якщо ви користуєтеся тільки дзвінками в середні мережі, то немає сенсу оплачувати тарифи до яких входять послуги роумінгу.
І навпаки, якщо до витрат щомісяця, окрім поповнення мобільного рахунку, входить оплата кабельного телебачення та стаціонарного інтернету, то варто розглянути пакети Все разом від Київстар. В них є:
- хвилини в мережі та на інших операторів;
- повідомлення;
- мегабайти даних;
- Київстар ТБ (телеканали, бібліотека фільмів, шоу та серіалів);
- Домашній Інтернет.
Ознайомтеся з умовами всіх планів на сайті оператора та підберіть той, що буде зручним і вигідним.
Покрокова інструкція, як змінити тариф на новий
Найпростіший спосіб підключити новий пакет — особистий кабінет на сайті чи Мій Київстар. Вам необхідно:
- Авторизуватися в системі, використовуючи свій логін та пароль.
- Перевірити залишок на рахунку та пересвідчитися, що коштів достатньо для списання повної вартості послуг за період (місяць чи 4 тижні).
- Переглянути тарифи, що доступні за вашим номером телефону та пересвідчитися, що послуг в них достатньо. Якщо ви плануєте користуватися Домашнім Інтернетом, перевірте покриття за вашою адресою та максимальну швидкість передачі даних.
- Активувати процедуру підключення та виконувати покрокові підказки, що дає система.
- Дочекатися повідомлення, що тарифний план активовано.
В разі, якщо ви хочете змінити тариф передплати на контрактний чи перейти від іншого оператора, необхідно звернутися в будь-яку точку обслуговування.