Home Реклама Оптимізація сімейного бюджету, або як керувати витратами на мобільний зв’язок?

Оптимізація сімейного бюджету, або як керувати витратами на мобільний зв’язок?

Оптимізація сімейного бюджету

Чи задовольняє вас сума коштів, що витрачає ваша родина щомісяця на послуги зв’язку? Пропонуємо розібратися з оптимізацією цього напрямку. Як аналізувати пропозиції оператора та як підключити тариф, що дасть вам більше за розумні кошти?

Порівняйте контракт та передплату

Щоб додати комфорт у використанні послуг зв’язку, можна сильно не заглиблюватися у деталі, а почати з очевидних речей. Київстар пропонує абонентам такі формати надання послуг:

  • передплата — потрібно лише поповнювати мобільний рахунок, з якого потім відбувається зняття коштів за дзвінки, повідомлення, інтернет та інші послуги;
  • контракт — користувач укладає договір на певний термін, де фіксуються умови обслуговування, зокрема щомісячна абонентська плата, обсяг послуг та інші умови.

Переваги контракту від Київстар:

  • знижки на тариф при переході з передплати;
  • обслуговування продовжується навіть якщо ви забули поповнити рахунок, без додаткових комісій;
  • аванси не обов’язкові — 1-го числа ви отримаєте обсяги послуг, а плата за використання знімається щодня;
  • більше безпеки, бо будь-які дії проходять після перевірки особистих даних користувача;
  • Суперсили на вибір у більшості тарифів.

І наостанок, за контрактом до одного особового рахунку ви можете приєднати одразу 5 номерів. Тобто повністю контролювати витрати та вчасно вносити кошти, щоб вся родина завжди залишалася на зв’язку.

Послуги проти витрат

Ще одна причина переглянути свій тарифний план — недостатньо послуг або зависокі витрати. Якщо ви користуєтеся тільки дзвінками в середні мережі, то немає сенсу оплачувати тарифи до яких входять послуги роумінгу.

І навпаки, якщо до витрат щомісяця, окрім поповнення мобільного рахунку, входить оплата кабельного телебачення та стаціонарного інтернету, то варто розглянути пакети Все разом від Київстар. В них є:

  • хвилини в мережі та на інших операторів;
  • повідомлення;
  • мегабайти даних;
  • Київстар ТБ (телеканали, бібліотека фільмів, шоу та серіалів);
  • Домашній Інтернет.

Ознайомтеся з умовами всіх планів на сайті оператора та підберіть той, що буде зручним і вигідним.

Покрокова інструкція, як змінити тариф на новий

Найпростіший спосіб підключити новий пакет — особистий кабінет на сайті чи Мій Київстар. Вам необхідно:

  1. Авторизуватися в системі, використовуючи свій логін та пароль.
  2. Перевірити залишок на рахунку та пересвідчитися, що коштів достатньо для списання повної вартості послуг за період (місяць чи 4 тижні).
  3. Переглянути тарифи, що доступні за вашим номером телефону та пересвідчитися, що послуг в них достатньо. Якщо ви плануєте користуватися Домашнім Інтернетом, перевірте покриття за вашою адресою та максимальну швидкість передачі даних.
  4. Активувати процедуру підключення та виконувати покрокові підказки, що дає система.
  5. Дочекатися повідомлення, що тарифний план активовано.

В разі, якщо ви хочете змінити тариф передплати на контрактний чи перейти від іншого оператора, необхідно звернутися в будь-яку точку обслуговування.