Зранку 1 листопада клієнти “Київстар” не змогли поповнити рахунок, а також змінити тариф чи скористатися додатком через технічні збої. Роботу сервісів пісяють відновити найближчим часом – поповнити рахунок можна буде вже до кінця дня.
Про це повідомила пресслужба компанії у Facebook:
“Наші основні послуги, зокрема дзвінки та мобільний інтернет працюють у звичному режимі.
Проте, сьогодні приблизно з 9 ранку у частини наших клієнтів можуть виникати обмеження під час поповнення рахунку, зміни тарифу або в користуванні додатком Мій Київстар.
Ми щиро перепрошуємо за тимчасові складнощі та просимо спробувати поповнити рахунок через годину”.
Спеціалісти вже працюють над усуненням проблеми.
Нагадаємо, у соцмережах житомиряни скаржилися на неможливість продовжити тариф і відповідно, послуг.