Спеціально до дня космонавтики Кирило Онацький, бренд-стратег із Житомира, презентував альтернативну айдентику свого рідного міста. Він пропонує зробити Житомир українською кремнієвою долиною.
“Декілька років мене турбувало, що людина, яка народилась в Житомирі й першою відкрила людству космос, залишається майже непомітною. І наш житомирський музей космонавтики не дуже популярний, хоча має гарну унікальну колекцію. Тому я вирішив запропонувати нові асоціації з містом. Та цей проєкт не тільки про логотип і айдентику. Цей проєкт про мрійників, і про то що все можливо. Навіть якщо ти народився в Житомирі.” — розповідає історію проєкт автор Кирило Онацький.
Житомирська панчішна фабрика перестала існувати. І житомирських шкарпеток вже скоро не буде. Тому саме час знайти для житомирян новий символ і рухатись далі.
“Я бачу що Житомир цілком може стати українською кремнієвою долиною: поруч зі столицею, тихий, дуже зелений і з дешевою орендою. Що ще потрібно айтішнику. Вже маю друзів з Соледару що після життя в Києві, Львові й Франківську вибрали Житомир. А це – показник“, – додає Кирило Онацький.
Далі в планах команди проєкт розширювати ідею: запускати локальне медіа, радіо й обʼєднувати людей навколо ідеї творчості та створення речей, що змінюють світ.