Home Цікаво Стільниковий мед у міні-рамках, бонбоньєки та різні сорти меду з пасіки «Медова...

Стільниковий мед у міні-рамках, бонбоньєки та різні сорти меду з пасіки «Медова квітка» від подружжя житомирян. ФОТО

881

Липовий, акацієвий, ріпаковий, соняшниковий, гречаний, а також мед з різнотрав’я та інші медові смаколики пропонує пасіка з Андрушівщини, яку розвиває сім’я з Житомира Сергій та Ірина Баланчук з родиною.

До початку повномасштабної війни Ірина вела кулінарний блог, мала досвід в декоруванні святкових та урочистих подій, чоловік займався столярною справою. Втім, свою діяльність були змушені поставити на паузу, коли вся територія країни опинилася під потужним ракетним обстрілом, а ворожі війська окупували частину населених пунктів. Тоді й прийняли рішення залишити Житомир. Втім, якщо одні обирали більш безпечні західні регіони або їхали за кордон, вони поїхали до близьких родичів в Андрушівку.

«Батько мого прадіда мав 300 вуликів і практично всі чоловіки в родині після нього продовжують цю традицію. До війни у тата була пасіка на 50 вуликів, усіма справами на якій він керував самотужки. Коли ж ми вимушено переїхали з нашої оселі до батьківської хати, почали допомагати батьку і потрохи цікавитися, вникати і врешті так сталося, що й самі загорілися бажанням познайомитися з бджільництвом, – ділиться Ірина. – Це насправді надзвичайно мотивує, надихає і підтримує, особливо в такі моменти, коли потрібно десь брати сили, щоб не занепадати духом від страшних щоденних новин. Ми вирішили не просто допомагати, а розвивати пасіку. Перш за все, нам вдалося вдвічі збільшити кількість вуликів. Коли стало трішки легше й прийшло розуміння, що ми можемо повернутися додому в Житомир,  обов’язки розділили між собою. Батько відповідає за пасіку, чоловік в основному займається організаційними моментами, логістикою, а я більше націлена на розвиток бренду. Ми цього року запустили власний онлайн-магазин «Медова квітка» з представництвом на сторінках у соцмережах, тож готую контент, просуваю продукт, займаюся рекламою, на скільки це можливо, розробила логотип, наліпки та іншу друковану продукцію для фасування і пакування. Як бренд ми доволі молоді, тільки робимо перші кроки, визначаємося з векторами подальшого руху. Багато вчимося, аби бути ще кращими. Наразі проходимо відповідні норми для продажу меду та оформлюємо усю необхідну документацію – паспорт пасіки, сертифікація, лабораторні дослідження мед: він дійсно – натуральний, смачний та корисний. У цьому переконалися вже багато замовників. По Житомиру робимо доставку безкоштовно, поштою відправляємо в інші міста, нашим медом вже навіть за кордоном смакують, зокрема в Італії. До кожного замовлення додаю різні приємні подаруночки. Я взагалі хочу надати всьому такого естетично привабливого вигляду, аби краса прослідковувалася в кожній дрібниці. Звичайно, у планах надалі продавати  не лише мед, а мед з різними горішками, насінням, сухофруктами у скляних баночках, робити подарункові набори. Цього літа, до прикладу, пропонуємо стільниковий мед у міні-рамках – це все у первозданному вигляді, ми не руйнуємо структуру того, що створили бджоли. Виглядає досить цікаво да й дуже смачно. Для експерименту встановили кілька десятків таких рамок (одна вагою +/-330 г) і їх оперативно розбирають одразу після  публікації, що маємо в наявності. Людям подобається смакувати такий мед.  Є ще соти з медом, нарізані у відеречках вагою +/-350 г. Кому як зручно. Весь інший мед також фасуємо у пластикову тару по 500 чи 1000 мл. Мені дуже хочеться,  щоб наш мед спробувало якомога більше людей та оцінили його смакові якості. Окремо працюю над тим, аби створювати  бонбоньєки – це баночки з медом (будь-яким на вибір або  + горіхи, насіння, сухофрукти) по 40 мл із додатковим декоруванням за бажанням, які можна дарувати гостям, що завітали на весілля чи будь-яке інше святкування, у якості презенту на знак вдячності. Доволі оригінально, а головне чудово підійде усім – від дорослого до дитини. Вже розробила кілька варіантів і з нетерпінням чекаю, щоб втілити усе задумане. Мені здається, що мед, як продукт, має популяризуватися значно більше. Це те, що нам дарує сама природа і він наділений такою кількістю корисних властивостей. Водночас виробники меду сьогодні не мають реального ринку збуту продукції, а ті ціни, які пропонують оптові закупівельники,  не відповідають дійсності – це практично ціна за кілограм цукру, а цукор і мед не мають порівняння. Нажаль, наразі це біль кожного пасічника. Доводиться самостійно шукати можливість реалізувати мед. Ми багато вкладаємо у цю справу і віримо, що все недаремно. Я хочу донести кожній людині, що те що дає нам природа – велика цінність для нас і нашого життя. Мед – це не просто продукт, а сила, здоров’я, довголіття і  щасливе життя, без перебільшення. Безмежно вдячні нашим захисникам за можливість працювати на своїй землі, підтримувати їх, підтримувати економіку країни на шляху до перемоги».

 Юлія Демусь

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here