Жителька Житомира повернула 906 грн за тонометр, який її не влаштував за технічними характеристиками, після звернення до Держпродспоживслужби.
До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернулась мешканка міста щодо відмови однієї з аптек у задоволенні її права на повернення коштів за тонометр належної якості.
Покупчиня пояснила, що придбаний товар не відповідав її очікуванням за технічними параметрами, тому вона хотіла його повернути або обміняти. Однак у закладі їй відмовили, попри вимоги чинного законодавства про захист прав споживачів.
Після звернення за консультацією до управління, фахівці надали правову допомогу та провели відповідні заходи впливу. За результатом — споживачці було повернуто повну вартість товару в сумі 906 гривень.
Про це офіційно повідомлено листом на адресу Головного управління.
У Держпродспоживслужбі нагадують: споживач має право повернути або обміняти товар належної якості, якщо він не задовольняє за характеристиками, у строки, передбачені законодавством.