Home Гроші Не хотіли ремонтувати робот-пилосос та повертати взуття: у Житомирі розповіли про порушення...

Не хотіли ремонтувати робот-пилосос та повертати взуття: у Житомирі розповіли про порушення прав споживачів

У Держпродспоживслужбі розповіли, як допомагали житомирянам вирішувати ситуації з недобросовісними продавцями, які не хотіли приймати назад товар, що не підійшов, а також ремонтувати за гарантією.

Зокрема, житомирянка придбала в одному з магазинів взуття, яке не підійшло розміром. Проте їх відмовили у поверненні коштів.

“На адресу Головного управління звернулась громадянка, яка придбла в магазині жіноче взуття вартістю 3 000 грн., яке не підійшло за розміром. Однак, вона не змогла скористатися своїм правом визначеним у статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Внаслідок звернення до Головного управління та ефективних дій спеціалістів вимоги споживача задоволено підприємцем та  повернуто кошти”, – повідомили в Держпродспоживслужбі області.

Ще один випадок стосувався гарантійного ремонту робота-пилососа.

“В іншому випадку на адресу Головного управління звернувся споживач   зі скаргою на дії працівників магазину стосовно відмови у проведенні гарантійного ремонту побутової техніки, а саме робота-пилососа. Суб’єктом господарювання запропоновано споживачу сплатити кошти за проведення ремонту в сумі – 1 400 грн. В ході розгляду звернення, спеціалістами Головного управління  надано вичерпну консультацію стосовно вимог законодавства про захист прав споживачів. За результатами консультативної допомоги, суб’єкт господарювання безоплатно провів гарантійний ремонт техніки”, – повідомили в установі.

Загалом за 9 місяців спеціалісти Держпродспоживслужби надали 175 консультацій щодо тарифів, замовлення підручників, гарантійне обслуговування побутової техніки, відмови в безготівковому розрахунку, поверненні товарів та ін.