Прийнятий минулого року Закон «Про Державний земельний кадастр» кардинальним способом змінить ситуацію в питаннях по видачі правовстановлюючих документів на землю. Тому, мешканцям області буде простіше отримати державні акти на землію.
На цьому наголосив перший заступник начальника Головного управління Держкомзему у Житомирській області Микола Сердега.
Вищезазначений закон вступає в силу з 2013 року.
Згідно нововведення усі районні управління Держкомзему переходять на новітнє сучасне програмне забезпечення, що сприятиме прискоренню і завершенню автоматизації усіх процесів, всі кадастрові процедури здійснюватимуться за принципом «єдиного вікна», повідомляє прес-служба управління.
Достатньо звернутися виключно до районного відділу Держкомзему, і там же протягом чітко встановленого терміну отримати потрібні документи.
Виснажливі походи «по кадастр» в обласний центр або до будь-яких інших інстанцій стануть не потрібні, а особисті звернення до райвідділів Центру державного земельного кадастру з обмінними файлами, проектно-технічною документацією назавжди залишаться в минулому.






