За січень-липень 2013 року на антикорупційний сервіс «Пульс» надійшло 19 звернень від мешканців Житомирської області.
Це на 38 звернень менше, ніж за 2012 рік, протягом якого полісяни телефонували на гарячу лінію «Пульс» 57 разів, кажуть у прес-службі відомства.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс «Пульс» приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.
Представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів та зборів керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення. Лінія сервісу «Пульс» працює за принципом call-back – фахівці Міндоходів повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.