Чи то краб, чи то дикобраз – нещодавно інтернет «гудів» мемами про новий логотип Житомирщини. 371 голос отримав брендбук і логотип «Житомирщина туристична».
Через масове обурення жителів Житомирщини, департамент культури, молоді та спорту облдержадміністрації проведе повторний конкурс з обрання логотипу області. Про це розповів голова ГО «Житомир. Дій» Матвій Хренов.
«Ми отримали відповідь на наше звернення, в якому зазначається: “Враховуючи численні звернення до голови Житомирської обласної державної адміністрації з проханням не затверджувати результати конкурсу з розробки логотипу та брендбуку Житомирської області, організаційним комітетом прийнято рішення щодо повторного проведення конкурсу”», – пояснює голова ГО.


Розробка брендбуку «Житомирщина туристична» вартувала 90 тисяч гривень.
Нагадаємо, жителі Житомирщини обирали туристичний логотип області.






