Коли в Житомирі розпочнуть латати ями на дорогах

Зима, як пора року, поступово відступає, але автомобільні дороги у Житомирі залишаються в неналежному для комфортної їзди стані, зауважують місцеві водії. Тож виникає потреба в їхньому ремонті. Ми поспілкувалися з водіями, представниками влади і дорожніми експертами щоб зрозуміти, що думають водії про стан дороги у місті та, які дії можна очікувати від місцевих владних органів найближчим часом.

Щоб показати проблему з точки зору активного користувача дороги, житомирянин Максим провіз нас по кількох вулицях міста, де він продемонстрував на конкретних ділянках дороги, приклади небезпечного стану дорожнього покриття та потреби у його відновленні.

Під час розмови з заступником міського голови Житомира, Олександром Шевчуком, він поінформував нас, що комунальні підприємства, відповідальні за дорожні роботи, зараз перебувають у зимовому режимі. У зв’язку з несприятливими погодними умовами, вони не можуть проводити навіть ямковий ремонт доріг, але вже готуються до цих робіт.

“Зараз фактично мінусові температури спали, ідуть дощі і з’явилось багато ям на дорогах. Комунальному підприємству “Управління автомобільних шляхів”, та іншим підприємствам, які відповідають по балансовій приналежності за свої ділянки надіслано письмове доручення щодо утримання (ред. доріг). Це тимчасова міра. Це зрізаний асфальтобетон, який на сьогоднішній день складується на комунальному підприємстві. Будуть просто аварійно підсипатись ті великі ями, які на сьогоднішній день утворилися.

На сьогоднішній день погодні умови не дозволяють їх асфальтувати, бо всі асфальтобетонні заводи, які знаходяться зараз на території області стоять, жоден з них не працює, тому що в такі погодні умови асфальтобетоном асфальтувати практично неможливо. Два рази комунальне підприємство спробувало зловити цю погоду (ред. сприятливу), але, на жаль, не змогло, тому що погода змінюється і прогноз не відповідає дійсності”, – говорить Олександр Шевчук.

Щоб переконатися, чи дійсно погодні умови повністю обмежують можливість хоча б часткового ремонту доріг, ми звернулися до директора підприємства, яке спеціалізується на будівництві доріг, Романа Крисюка, і запитали його думку з цього приводу. Він надав нам таку відповідь:

“Ямковий ремонт, його не те, що можна – його треба проводити круглий рік, тому що є технологія використання холодної асфальтобетонної суміші, яку можна використовувати навіть для того, щоб ямки з водою влаштовувати. Тому, нема ніякої проблеми, коли є несприятливі погодні умови, але є посередині дороги яма завелика, її потрібно якимось методом ліквідувати. Звісно, при плюсовій температурі якість виконання цих робіт буде значно кращою, але якщо є плюсова температура, +5 градусів, я думаю, з використанням певних модифікаторів можна використовувати і гарячу асфальтобетонну суміш для ямкового ремонту на дорогах як комунальної, так і державної власності.

На сьогоднішній день є по місту Житомиру великі ями, там де просто відфрезерованим асфальтом вони засипаються. Це тимчасові заходи, по суті, до більш сприятливих погодніх умов”.

Таким чином у Житомирі, стан доріг після зими традиційно потребує аварійного ремонту. Після розмов з місцевими мешканцями, владою та експертами стало очевидно, що комунальникам ускладнює ремонт доріг несприятливий стан погодних умов. Незважаючи на це, директор підприємства, що займається будівництвом доріг, відзначив, що ямковий (аварійний) ремонт можливий за будь-яких погодних умов. Отож допоки погодні умови залишаються складними для роботи відповідних комунальних структур, водії продовжують користуватися дорогами у їх нинішньому стані.