Питна вода, яка потрапляє у оселі житомирян, відповідає усім санітраним нормам. Про це повідомляється на сайті міської ради.
Вода, яка виходить з очисних споруд водопроводного комплексу станції другого підйому Комунального підприємства "Житомирводоканал" відповідає діючим санітарним нормам.
Ті незручності, які виникали у липні-вересні поточного року через невідповідну якість питної води, повязані з погіршенням якості річкової води та особливими природними умовами. Це, у свою чергу, призвело до збільшення деяких показників води (в межах відхилень), яка постачається КП «Житомирводоканал».
У міській раді запевняють, що контроль якості води ведеться цілодобово за програмою лабораторно-виробничого контролю.
Однак, зважаючи на вищезазначене, у Житомирі, через значну зношеність водопровідних труб, майже щоденно виникають 8-10 аварій на водопроводах, що мають локальний характер пошкодження труб.
На ліквідацію аварійних ситуацій відволікаються значні матеріально-технічні ресурси водоканалу, що спричиняє незручності на водокористування та в окремих випадках впливає на якість води, що надходить до споживачів.
На час проведення ремонтних робіт згідно технологічного регламенту проводиться відключення окремих районів, будинків, об’єктів. В цей час може відбуватись погіршення фізичних характеристик води, підвищена каламутність, погіршення прозорості.
КП «Житомирводоканал» майже щоденно усуває до 10 пошкоджень на водопровідних мережах, аналогічні роботи виконуються також житлово-експлуатаційними підприємствами на будинкових мережах водозабезпечення.
Крім того, водоканалом упродовж вересня буде проводитись сезонне промивання та дезінфекцію тупикових водопровідних мереж міста у т.ч. обладнання насосних станцій ІІІ підйомів.