З 25 травня 2016 року із Житомира до Києва можна було дістатися електричкою 6 днів на тиждень. За кілька місяців кількість рейсів скоротили, а наразі до столиці з Житомира можна дістатися електричкою лише в неділю, а з Києва лише в п’ятницю
Про нововведення Укрзалізниці на своїй сторінці у Facebook повідомив заступник міського голови Дмитро Ткачук.
"Вчора багато мешканців Житомира були неприємно розчаровані не скориставшись послугами електрички.
Без будь-яких попереджень Укрзалізниця скоротила ранкові рейси в понеділок.
Озвучена коростенською філією версія, що це рішення з Києва і причина: мала кількість пасажирів.
Насправді ж, нерентабельними пасажирські перевезення на залізниці були завжди і це ні для кого не стало новиною. Але є інші пояснення.
Чому ж так?
Основна проблема це – відсутність компенсацій за пільгове перевезення!
Другий рік поспіль з держбюджету немає жодних субвенцій по пільговому перевезенню. Це стосується і послуг залізниці, і Укртелекому, і маршрутних таксі, і комунального електротранспорту.
Скасування окремих рейсів, відмова запускати дизель-потяги для дачників – це форма тиску для того, щоб з міського бюджету почали оплачувати вартість проїзду пільгових категорій громадян.
Ціна питання майже 3,5 млн грн на рік. І це лише по залізниці. Для порівняння: ЖТТУ не доотримує компенсації за перевезення пільгових категорій громадян на суму 60 млн грн щороку.
Подібні проблеми існуватимуть доти, доки не припиниться
політика популізму в державі. Не можна мільйонам людей обіцяти пільги і не оплачувати, стравлюючи користувачів послуг і їх надавачів.
Отака от децентралізація. Пільги встановлюють у Верховній Раді та Кабміні, а оплачувати їх повинні з місцевих бюджетів", – написав Ткачук.