Home Гроші У Житомирі ще не налагодили роботу транспортної мережі, але тариф на проїзд...

У Житомирі ще не налагодили роботу транспортної мережі, але тариф на проїзд можуть підняти

1684

У Житомирі з 2 жовтня запрацювала нова транспортна мережа, однак досі не повноцінно.

Замість більш нового рухомого складу, gps-трекерів, водіїв у формі, озвучування зупинок та брендування маршруток житомиряни помітили тільки зменшення кількості транспорту на вулицях, а також довші проміжки часу між курсуванням автобусів.

Жителі міста скаржаться на низку маршрутів, де вийшло у рази менше транспорту, ніж було до цього.

Основна причина – стрімке здорожчання газу до 37 грн. Перевізники зняли частину транспорту із маршрутів для переобладнання.

У зв’язку з цим заговорили і про необхідність підняття тарифів.

“Вчора було наше останнє зібрання із перевізниками. Усе-таки підключення, подорожчання (газу, – ред.) тягне за собою наслідки.

Перевізники звертаються до нас з проханням переглянути тариф на проїзд у громадському транспорті у зв’язку з подорожчанням газу.

Частина перевізників не змінюють рухомий склад, вказуючи на те, що тариф не відповідає. Тому розглядатимемо всі ситуації і, можливо, щось по ходу змінюватимемо”, – повідомив під час онлайн-брифінгу заступник міського голови Олександр Шевчук.

У мерії зазначили, що говорити про підняття тарифів можна буде тільки після того, як перевізники виконають усі вимоги.

На запитання, чи це шантаж із боку перевізників, Олександр Шевчук відповів:

“Я не думаю, що це шантаж. У нас має бути діалог. Ми знаємо, що більшість міст уже підняли тариф. Я думаю, що ми будемо вести перемовини.

Питання підняття вартості проїзду на часі, треба обговорювати, але тільки визначитися, коли. Зі сторони перевізників  теж повинні бути виконані вимоги. Ми говоримо про транспорт, на який заслуговує наш пасажир. Це покращені умови, більша пасажиромісткість. Я думаю, це повинно бути одночасно. Після підписання договорів та виконання умов, якщо ми побачимо зміни, як на деяких маршрутах – перевізник оновився і випустив автобуси, які відповідають усім вимогам. Тоді ми будемо говорити.

Якщо наш житомирянин готовий платити більше – 7-8-10 гривень – але він повинен розуміти, за що він платить”.

Влада зазначає, що наразі, крім ТТУ, із жодним перевізником не підписали угоди, бо ті не виконали основні та додаткові вимоги.

“Ні з одним перевізником не підписані договори, оскільки в нас були вимоги, у тому числі додаткові – gps-трекери, висвітлення в системі, форма і так далі. Тільки 45% повставновлювали gps-обладнання. Сьогодні з’явилося в системі ще 20 трекерів. І поки вони не виконають всі вимоги, кожен перевізник не вирівняє кількість рухомого складу до конкурсних вимог, до тих пір договір із перевізником підписаний не буде”, – зазначив Шевчук.

За його словами, у повному складі вийшли всі дизельні автобуси на маршрутах №3, 4, 10, 58, 23. Поступово додається кількість одиниць транспорту на маршрутах №30, 37, 14, 8, 33.

“Більшість перевізників максимально швидко пробують переобладнати машини, які до цього працювали на метані. Це, наприклад, маршрути №44, №8, №37, №33 та інші, які їздять на газу. Вони ставлять інше обладнання і по можливості випускають (транспорт на лінію, – ред)”, – зазначив заммера.

У мерії додають, що залежно від звернень і скарг житомирян, зможуть внести зміни до 25% мережі.

Раніше 21 вересня у коментарі “Першому житомирському” Підпокровний повідомив, що про підвищення тарифів після запуску нової мережі не планується.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here