9 серпня 2016 року, Ріо-де-Жанейро, Бразилія. На честь української олімпійської збірної в Сімейному домі P&G відбувся офіційний прийом. Серед міжнародних гостей та уболівальників з України були і сім’ї наших олімпійців. Почесними господарями заходу стали президент Національного олімпійського комітету Сергій Назарович Бубка, почесний президент МОК Жак Рогге і генеральний директор P&G з маркетингу Філ Данкан.
«Успіх дітей нерозривно пов’язаний з тим, що батьки вклали в них в перші роки життя, а також з унікальною силою материнської підтримки і любові. Ми пишаємося нашими спортсменами та їхніми батьками. Чудово, що родини наших олімпійців мають таку підтримку, як Сімейний дім P&G», – зазначив президент НОК С. Н. Бубка.
Гості змогли поринути в атмосферу української гостинності та національного колориту, скуштувати традиційні страви і почути українські пісні.
«Вболівати за свою доньку з трибун для мене найбільша честь. Я передаю Олі всі свої сили і молюся за неї. Сподіваюся, моя близькість допомагає їй і підтримує. У Ріо чудово, всі дуже гостинні і доброзичливі, особливо в Сімейному домі P&G, де можна відпочити морально і фізично між змаганнями», – поділилася Ірина, мама Олі Харлан і посол програми «Дякую, мамо!» в Україні.
Оля і мама вперше зустрілися в Сімейному домі після змагань і змогли провести незабутній час разом. Мама показала Олі всі куточки Сімейного дому і розповіла, як проводить свій час. У Сімейному домі P&G мами і близькі спортсменів можуть відвідати салон краси, скористатися послугами пральні від Tide, про татів також не забули – для них створили цілу «чоловічу печеру» від Gillette з настільним тенісом, футболом і барбершопом.
Програма «Дякую, мамо!» стала наймасштабнішим глобальним проектом за 178-річну історію P&G. В Україні програма підтримки мам стартувала на Олімпійських іграх у Лондоні 2012 року. Відтоді її послами мали честь бути мами таких видатних спортсменів, як Олена Підгрушна, Наталія Добринська та Ірина Мерлені.
Свіжі новини та звіти про те, як мами українських спортсменів підтримують своїх дітей, можна знайти на офіційній сторінці P&GВконтакте або Facebook
Олімпійська кампанія P&G: Procter&Gamble створює кращу продукцію для мам щодня. Бренди P&G орієнтовані не тільки на «олімпійських» мам, а й на всіх мам нашої планети. Будучи всесвітнім партнером Олімпійських ігор і співпрацюючи з професійними спортсменами від імені таких брендів, як Tide, Gillette та Pampers, P&G вшановує мам, які підтримували своїх дітей, майбутніх атлетів, на їхньому життєвому шляху. Напередодні літніх Олімпійських ігор-2016 в Ріо-де-Жанейро більш як у 35 країнах стартувала олімпійська кампанія 18 брендів P&G, що охоплює телевізійний і digital-контент, спеціальні експозиції в торгових залах, повний спектр PR-підтримки та активності в соціальних мережах.