Інтерактивне та зрозуміле вивчення математики: Іван Острогляд розповів учителям про методи застосування унікального математичного обладання

899

28 березня у одному з ліцеїв Житомира Іван Острогляд провів семінар для вчителів математики загальноосвітніх закладів усього міста, на якому розповів про обладнання та методики застосування обладнання для нового кабінету математики. Це обладнання було закуплено та передано у шкільні заклади міста від компанії “STEM class”, за співфінансування державних та коштів міського бюджету.

Під час семінару було представлено обладнання для багатьох сфер вивчення математичних наук шкільної освітньої програми: набори для формування поняття площі, об’єму чи тригонометрії, модель декартової системи координат, яка дає можливість визначення положення точки в просторі та багато іншого.

Іван Острогляд, який є розробником цього обладнання, пояснює, що створив його для того, щоб спростити для більшості людей вивчення базових математичних понять, адже навіть поза освітньою сферою їх необхідно знати та застосовувати у побуті:

“3% людей на планеті знають математику, 10% можуть знати, а 87% не тільки не знають, а й не можуть знати математики. Але ці 87% повинні знати елементарні речі. Потрібно, щоб такі речі знали 100% людей. Тому я і придумав це (обладнання ред.)”

Вчителька математики ліцею №4 Наталія Лук’янчук говорить, що таке обладнання точно допоможе підвищити ефективність вивчення математики серед дітей за рахунок того, що викладачі зможуть наочно та на практиці пояснювати учням теоретичні знання з математики, а діти, в свою чергу, отримавши власний прилад одночасно зможуть відтворити те, що їм розповів учитель:

“Зараз ми прагнемо того, щоб діти розуміли для чого їм потрібно вивчати математику, конкретно на прикладах, а не лише в теорії. І ось ці всі прилади дуже допомагають зацікавити дітей, зокрема починаючи з 5 класу: вони дуже зацікавлено склеюють ті розгортки, їм цікаво дивитися, користуватися, прийти і дійсно намалювати той шаблон. Коли ми даємо графіки, то шаблон діти побудували, обвели. Не потрібно на дошці розповідати все. Кожна дитина має змогу одночасно виконати це завдання”.

За словами заступниці директора департаменту освіти Світлани Ковтуненко, основним напрямком програми “Нової української школи”, в рамках якої розробляються нові математичні класи, є створення умов саме для практичного використання набутих теоретичних знань дітьми. Також важливою рисою таких класів є зосередження в одному місці усього необхідного для учнів кожної з вікових категорій, відповідно до навчальної програми.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here