Home Освіта В ЖДТУ з вчителями ділилися методами навчання англійської мови

В ЖДТУ з вчителями ділилися методами навчання англійської мови

В Житомирському державному технологічному університеті в останні дні жовтня  провели науково-методичну конференцію «Сучасні комунікативні методи навчання англійської мови».

Цього року вже вдруге саме цей університет технологічного профілю об’єднує у своїх стінах небайдужих прихильників своєї справи, активних, творчих викладачів  іноемної мови.

Про це повідомляє прес-служба технологічного університету.

У конференції взяли участь 57 учасників, серед яких вчителі загальноосвітніх шкіл, коледжів, вищих навчальних закладів міст Житомира, Бердичева, Коростишева, Києва, Харкова, Хмельницького, Запоріжжя, Кіровограду, Черкас, Херсону.

Вони обговорювали проблеми формування іншомовної компетенції студентів немовних спеціальностей та учнів старших класів, аналізували зв’язок між базовою шкільною підготовкою та подальшим вивченням професійно спрямованої іноземної мови у вищій школі, ділилися досвідом підготовки та складання міжнародних екзаменів з англійської мови.

Робочими мовами конференції були українська, англійська, російська. Співорганізаторами конференції виступала кафедра міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Житомирського державного університету ім. Івана Франка. 

За сприяння відділу міжнародних зв’язків ЖДТУ  до конференції із виступом приєднався випускник програми Фулбрайт в Україні, представник Американських рад з міжнародної освіти Джек Мортон.

Особливе враження на учасників  заходу справила професійна майстерність доповідачів на практичних семінарах, основним акцентом яких було використання інформаційно-комп’ютерних технологій на заняттях з англійської мови.

Студенти університету привітали  усіх присутніх піснями англійською мовою різних жанрів. За матеріалами роботи конференції видана збірка тез доповідей.

По завершенню конференції учасники повезли в свої навчальні заклади безцінний багаж ідей, видів роботи, матеріалів, які допоможуть навчити учнів та студентів почуватися впевнено й комфортно в іншомовному середовищі.