Англійський футбольний клуб "Манчестер Юнайтед" став найдорожчим спортивним брендом у світі. Такого висновку дійшла англійська консалтингова компанія Brand Finance.
Згідно з дослідженням, вартість бренду "Манчестер Юнайтед" з 2005 по 2011 рік зросла на 109 відсотків і досягла 412 мільйонів фунтів стерлінгів.
Відзначимо, що Brand Finance пов’язує зростання вартості бренду з успішною політикою його власників – родини американських бізнесменів Глейзер.
У 2011 році річний дохід клубу склав рекордну суму в 110 мільйонів фунтів. Клуб уклав понад 20 контрактів з всесвітньо відомими брендами, в числі яких Nike, Aon, Audi і DHL.
Цього року власники клубу мають намір провести первинне розміщення акцій (IPO) "Манчестер Юнайтед" на сінгапурській біржі. За даними Brand Finance вартість бренду "Манчестер Юнайтед" складає 20 відсотків від вартості клубу, заявленої для IPO (2 мільярди фунтів стерлінгів).
На сінгапурської біржі сім’я Глейзерів збирається продати до 25 відсотків акцій клубу. Таким чином Глейзери планують виплатити борги клубу, які цього року досягли 308 мільйонів фунтів стерлінгів.