Головна Події Сухомлин поділився, що була ідея просто замовити у рекламної компанії логотип, заплатити...

Сухомлин поділився, що була ідея просто замовити у рекламної компанії логотип, заплатити за нього і представити містянам, втім пішли іншим шляхом, адже житомиряни самі мають обрати “бренд” міста, в якому живуть, працюють і яке представляють.

129
0

Уже незабаром на  транспорті, рекламних поверхнях та фасадах будівель, а також афішах різноманітних заходів у Житомирі зявиться офіційний логотип міста, який обрали серед 203 представлених варіантів на конкурс "Місто, яким його бачиш ти".

Принаймні такими планами поділився заступник міського голови Сергій Сухомлин, за участю якого відбулося підведення підсумків проекту та нагородження переможців 20 жовтня у прес-центрі міськради.

Сухомлин поділився, що була ідея просто замовити у рекламної компанії логотип, заплатити за нього і представити містянам, втім пішли іншим шляхом, адже житомиряни самі мають обрати "бренд" міста, в якому живуть, працюють і яке представляють.

Тому кілька місяців тому й був оголошений згадуваний конкурс, до якого долучилося 75 учасників, при цьому 35 робіт надіслала лише одна людина.

Усі роботи були виставлені на огляд у соцмережі, на спеціальному сайті та на логосушці під час святкування Дня міста. Відповідно до цього визначили переможців у 4 номінаціях, логотипи яких були підтримані різними видами голосування.

1. "3а найактивнішу участь у проекті" – 35 робіт, Руслан Віл’ям.

2. "За створення лого-фейку" – шкарпетки і морозиво, Максим Шевчук. 

3. "За найчисленніші симпатії громади" – 
 ТОВ «Вадіус». 

4. "За найчисленніші симпатії користувачів ресурсу Facebook" –  ТОВ «Doris Advertising» 

Команда ТОВ «Doris Advertising» також стала основним переможцем проекту і відповідно отримала 20 тисяч спонсорських коштів, які їм передав заступник міського голови. Після цього хлопці розповіли, що мали на меті, створюючи саме такий логотип Житомира і можливе бачення його подальшого використання у різних сферах.

Саме їх роботу визнали учасники робочої комісії та закордонні дизайнери, які були залучені до обговорення.

Сухомлин зауважив, що на цьому створення бренд-буку міста лише починається  і вже згодом будуть презентовані спеціальні зупинки, тролейбуси з інтернетом та інше.

Юлія ДЕМУСЬ

 Усі роботи конкурсу тут або тут 

Переможець конкурсу та офіційний логотип Житомира

"Лого-фейк" від Максима Шевчука

 

ЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here