Контекстна реклама – це форма маркетингу в інтернеті, яка характерна максимальною релевантністю оголошень до вмісту сторінки, де розміщена реклама. Основна перевага контекстної реклами полягає в тому, що вона показується тільки тим клієнтам, які зацікавлені в рекламованому товарі або послузі. Ця стаття допоможе Вам розібратися в конкретних різновидах контекстної реклами та в тому, чим вони відрізняються один від одного.
Які види контекстної реклами існують?
Вибір правильного типу контекстної реклами починається з ніші, в якій ви працюєте. Для цього спробуйте кілька різних рекламних інструментів і подивіться, які з них найбільш ефективні у Вашій конкретній сфері. Детальніше дізнатися про те, що таке контекстна реклама та яка вона буває можна на www.adwservice.com.ua/chto-takoye-kontekstnaya-reklama. Отже, які існують типи контекстних оголошень?
Пошукова контекстна реклама
Вони з’являються на сторінці результатів пошуку, яку відвідувачі бачать у відповідь на свій запит. Оголошення з’являються над або під результатами органічного пошуку.
Переваги пошукової реклами:
- Клієнтоорієнтованість: покази оголошень у пошуковій видачі Google пов’язані з результатами пошуку конкретного користувача, а отже, становлять найбільший інтерес і релевантність для цього користувача.
- Величезне охоплення цільової аудиторії: Google є найбільш відвідуваним сайтом у світі. Це означає, що цільовий користувач точно є серед його відвідувачів.
- Підходить для спеціальних тестів: пошукова реклама краще за інші інструменти підходить для швидкого тестування нових продуктів і послуг, які нещодавно вийшли на ринок. Вони можуть швидко охопити цільових користувачів, які розглядають можливість купити товар або замовити послугу.
Медійна реклама
З’являється тільки на тематичних ресурсах, на які є посилання в оголошенні. Ці сайти є частиною медійної мережі Google і є його партнерами. Google показує оголошення, а власник сайту отримує відсоток від кожного кліка.
Таким чином, дитячі іграшки можна просувати на сайтах, орієнтованих на молодих мам, і на спеціалізованих форумах на дитячу тематику. Такими тематичними ресурсами Google можуть бути сайти, на яких користувачі нещодавно проявляли активність, або сторінки, які вони нещодавно відвідували.
Переваги контекстної медійної реклами:
- Сфокусованість на цільовій аудиторії. Оголошення показуються людям, які проявили інтерес до потрібної теми.
- Велике охоплення. Ці оголошення можуть охопити набагато більшу аудиторію, ніж пошукова реклама, оскільки вони націлені на користувачів, які лише теоретично розглядають можливість покупки та не шукають конкретний магазин.
- Нижча вартість. Ціна за клік в медійній рекламі нижча, ніж в інших різновидів реклами.
За матеріалами сайту Adwservice.