Home Різне Google Ads: які різновиди контекстної реклами допоможуть залучити клієнтів?

Google Ads: які різновиди контекстної реклами допоможуть залучити клієнтів?

478

Види контекстної реклами в Google Ads

Контекстна реклама – це форма маркетингу в інтернеті, яка характерна максимальною релевантністю оголошень до вмісту сторінки, де розміщена реклама. Основна перевага контекстної реклами полягає в тому, що вона показується тільки тим клієнтам, які зацікавлені в рекламованому товарі або послузі. Ця стаття допоможе Вам розібратися в конкретних різновидах контекстної реклами та в тому, чим вони відрізняються один від одного.

Які види контекстної реклами існують?

Вибір правильного типу контекстної реклами починається з ніші, в якій ви працюєте. Для цього спробуйте кілька різних рекламних інструментів і подивіться, які з них найбільш ефективні у Вашій конкретній сфері. Детальніше дізнатися про те, що таке контекстна реклама та яка вона буває можна на www.adwservice.com.ua/chto-takoye-kontekstnaya-reklama. Отже, які існують типи контекстних оголошень?

Пошукова контекстна реклама

Контекстна реклама в пошуку Гугл

Вони з’являються на сторінці результатів пошуку, яку відвідувачі бачать у відповідь на свій запит. Оголошення з’являються над або під результатами органічного пошуку.

Переваги пошукової реклами:

  1. Клієнтоорієнтованість: покази оголошень у пошуковій видачі Google пов’язані з результатами пошуку конкретного користувача, а отже, становлять найбільший інтерес і релевантність для цього користувача.
  2. Величезне охоплення цільової аудиторії: Google є найбільш відвідуваним сайтом у світі. Це означає, що цільовий користувач точно є серед його відвідувачів.
  3. Підходить для спеціальних тестів: пошукова реклама краще за інші інструменти підходить для швидкого тестування нових продуктів і послуг, які нещодавно вийшли на ринок. Вони можуть швидко охопити цільових користувачів, які розглядають можливість купити товар або замовити послугу.

Медійна реклама

З’являється тільки на тематичних ресурсах, на які є посилання в оголошенні. Ці сайти є частиною медійної мережі Google і є його партнерами. Google показує оголошення, а власник сайту отримує відсоток від кожного кліка.

Таким чином, дитячі іграшки можна просувати на сайтах, орієнтованих на молодих мам, і на спеціалізованих форумах на дитячу тематику. Такими тематичними ресурсами Google можуть бути сайти, на яких користувачі нещодавно проявляли активність, або сторінки, які вони нещодавно відвідували.

Переваги контекстної медійної реклами:

  1. Сфокусованість на цільовій аудиторії. Оголошення показуються людям, які проявили інтерес до потрібної теми.
  2. Велике охоплення. Ці оголошення можуть охопити набагато більшу аудиторію, ніж пошукова реклама, оскільки вони націлені на користувачів, які лише теоретично розглядають можливість покупки та не шукають конкретний магазин.
  3. Нижча вартість. Ціна за клік в медійній рекламі нижча, ніж в інших різновидів реклами.

За матеріалами сайту Adwservice.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here