Корейський триллер «Гра в кальмара» за дуже короткий час посів перше місце у рейтингу Netflix вже в 90 країнах світу. Щодня цей перелік розширюється. Серіал вийшов 17 вересня і може стати найпопулярнішим серіалом Netflix.

Цікаво, що продаж білих кедів Vans зріс на 7800% після прем’єри хіта. Адже саме це взуття стало впізнаваним атрибутом персонажів.

Hromadske розбиралося, чому серіал став мега популярним.

«Гру в кальмара» порівнюють із відомим корейським фільмом «Паразити», бо в основі обох сюжетів — соціальна нерівність між бідними та багатими.

За сюжетом, гравці (усі вони опинилися в скруті) мають пройти шість випробувань гри і виграти величезний приз. Хто не справляється – вибуває.

 «Гра в кальмара» існує в реальному часі, від чого ще моторошніше, адже такі події набагато легше сприймаються, коли вони відділені від реальності. Серіал має назву популярної корейської дитячої гри 1970-их років, тільки він зовсім не дитячий.

Серіал став мега популярним за два тижні, бо транслює універсальний досвід про класову нерівність.

Емоції, які переживають герої, особливо актуальні в час локдаунів і пандемій.

Глядач «ставить» на улюблених героїв і очікує, хто переможе у грі. І тепер відчуття, що і сам глядач також втягнутий в цей соціальний експеримент.

ЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here