Відповідно до п.7 додатку 4 рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 15.04.15 №207 «Про організацію сезонної торгівлі на території міста Житомира» (із змінами та доповненнями, внесеними рішеннями міськвиконкому від 27.04.15 №217 та від 20.05.15 №297) суб’єктам господарювання погоджено розміщення літніх майданчиків на території, прилеглій до підприємств ресторанного господарства стаціонарної мережі та об’єктів сезонної торгівлі квасом, морозивом та безалкогольними напоями на території міста до 15 листопада 2015 року.
Про це повідомляють на сайті міськради.
Відтак, власників літніх майданчиків зобов’язали їх демонтувати до 15 листопада поточного року, а також привести прилеглі земельні ділянки до належного санітарного стану.