За три дні фільтр для очистки води у Житомирі стає непридатним.
Фото нещодавно змінених фільтрів опублікував у Фейсбук Максим Бричник.
“Водоканал ви “кращі”. Три дні стояв фільтр. А вони на секундочку вже по 40 грн. Пропоную до квитанції за ваші послуги присилати по 5 шт. як мінімум на місяць, я не відмовлюся”, – написав чоловік.
У коментарях житомиряни викладають аналогічні фото коричневої води та брудних фільтрів, які за декілька днів уже не можуть фільтрувати технічну воду.
Люди пропонують напоїти такою водою чиновників.
Читайте також: Житомирводоканал купує Моршинську
У водоканалі відповідають, що у разі незадовільної якості води жителі міста мають телефонувати на підприємство за номером 24-08-10 (аварійно-диспетчерська служба водоканалу, працює цілодобово) та викликати бригаду для промивки мереж.
Нагадаємо, 2 серпня на “Відсічному” фахівці Інституту гідробіології брали проби води та мулу для визначення причин вмісту критичного рівня марганцю. До кінця серпня водоканалу нададуть рекомендації, як діяти далі.